Oto nowy kierunek stylistyczny marki Skoda

Skoda
4.2.2016

Skoda ma zamiar w Genewie pokazać nowy styl tworzenia aut w segmencie SUV. Przedstawiony zostanie samochód koncepcyjny Skoda VisionS.

Skoda zaprezentowała swój nowy język stylistyczny w 2014 roku koncepcyjnym modelem VisionC. Marka przenosi go teraz do segmentu SUV-ów. VisionS (S jak SUV) pokazuje, jak przyszły model marki, który będzie większy od Skody Yeti, może wyglądać. Koncept będzie mieć 4,7 metra długości, 1,91 metra szerokości i 1,68 metra wysokości.

W środku odtworzono przestronną kabinę. Skoda VisionS dysponuje trzema rzędami siedzeń, obdarzając przestrzenią sześciu pasażerów.

Maska kreatywnie wykorzystuje tworzywa, a jej wyraziste kontury zbiegają się w kierunku logo marki. Przód projektu tworzą szeroki grill i cztery zwężające się, wysoko umiejscowione światła wykonane z diod LED, podkreślając terenowo-rekreacyjny charakter modelu. Logo i pionowe żebra grilla wykończone są krystalicznymi elementami.

Profil boczny Skody VisionS także ilustruje silny charakter SUV-a. Ostro zarysowana linia „tornado”, biegnąca na wysokości klamek przez całą długość nadwozia ma nadawać dynamizmu.

Słupek C – charakterystyczny dla Skody, zaczynający się na tylnych światłach – biegnie do płaskich świateł odblaskowych zamontowanych na zderzaku.

Źródło: Skoda, informacja Mototarget.pl

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 05 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę