PEUGEOT i-cockpit integruje sztuczną inteligencję poprzez ChatGPT

Peugeot wprowadził ChatGPT do swoich samochodów osobowych Stellantis

PEUGEOT jest jednym z pierwszych producentów samochodów, który oferuje sztuczną inteligencję ChatGPT* jako usługę dla swoich klientów. Zintegrowany z kultowym i-Cockpit i aktywowany za pomocą asystenta głosowego „OK PEUGEOT”, ChatGPT może odpowiedzieć na każde pytanie i oferuje niespotykany dotąd poziom usług.

  • ALLURE: PEUGEOT oferuje swoim klientom nowe interaktywne doświadczenia.
  • EMOCJE: dzięki ChatGPT, PEUGEOT i-Cockpit oferuje większą przyjemność z jazdy i odkrywania nowej wiedzy.
  • DOSKONAŁOŚĆ: PEUGEOT jest jednym z pierwszych producentów, który wprowadził ChatGPT do swoich samochodów osobowych.

Zaangażowany bardziej niż kiedykolwiek w zapewnianie innowacji swoim klientom, PEUGEOT wprowadza do swoich modeli najnowszej generacji generatywną sztuczną inteligencję ChatGPT.

Generatywna sztuczna inteligencja ChatGPT, będąca skrótem od „Chat Generative Pre-trained Transformer”, to najnowocześniejsza technologia opracowana przez firmę OpenAI. Technologia ta korzysta z ogromnej ilości danych, aby zapewnić użytkownikom wyselekcjonowane, dokładne i zwięzłe odpowiedzi.

Zintegrowany z ekranem dotykowym słynnego PEUGEOT i-Cockpit, ten naśladujący ludzki język system jest obsługiwany w bardzo prosty i naturalny sposób za pośrednictwem pokładowego asystenta głosowego. Wystarczy powiedzieć „OK PEUGEOT” i zadać pytanie, a ChatGPT zacznie działać...

ChatGPT jest w stanie odpowiedzieć na szeroki zakres pytań, od prostych do złożonych, i może wdać się w rozmowę.

Na przykład, po przyjeździe do jakiegoś miasta można poprosić o wskazanie zabytków, które należy odwiedzić, opowiedzenie o historii tych miejsc, a następnie, system nawigacji samochodu może nawet poprowadzić użytkownika do tego wskazanego punktu.

ChatGPT nie tylko odpowiada na pytania, lecz oferuje znacznie więcej. Czy Twoje dzieci nudzą się podczas długiej podróży? Poproś ChatGPT o wymyślenie quizu na temat, który ich fascynuje... W ciągu kilku sekund sztuczna inteligencja zapewni Ci rozrywkę na długie godziny!

Twórca nowych doświadczeń

Wprowadzając do swoich samochodów sztuczną inteligencję ChatGPT, marka PEUGEOT pragnie udoskonalić swojego samochodowego asystenta głosowego, czyniąc go bardziej interaktywnym, płynnym i intuicyjnym.

PEUGEOT wprowadza technologię ChatGPT w i-Cockpit® wszystkich swoich modeli najnowszej generacji wyposażonych w usługi łączności i nawigację. Są to modele: Nowy 208, Nowy 2008, Nowy 308, Nowy 308SW, Nowy 408, Nowy 508, Nowy 508 SW, Nowy E-3008, Nowy E-RIFTER, Nowy E-TRAVELLER, Nowy E-Partner, Nowy E-Expert i już wkrótce Nowy E-5008.

Wszyscy klienci marki PEUGEOT, których samochody spełniają wymagane kryteria mogą aktywować ChatGPT za pośrednictwem PEUGEOT Service Store. W ciągu zaledwie kilku dni, ponad 50% klientów zainstalowało generatywną sztuczną inteligencję w swoim samochodzie, uczestnicząc w ten sposób w fazie pilotażowej. Zachęcona tym sukcesem marka PEUGEOT zdecydowała się podwoić liczbę klientów z 5 000 do 10 000, którzy mogą skorzystać z ChatGPT bezpłatnie przez okres 6 miesięcy**.

Po zakończeniu fazy pilotażowej, PEUGEOT uwzględni opinie użytkowników, aby zaoferować usługę ChatGPT wszystkim klientom posiadającym samochód wyposażony w usługi łączności.

* Nowa usługa wykorzystuje moc generatywnej sztucznej inteligencji, w tym technologie oferowane przez platformę Chat AI firmy SoundHound. ChatGPT wersja 3.5 obsługuje bazy danych do stycznia 2022 roku włącznie, w związku z czym nie posiada wiedzy o zdarzeniach i danych występujących po tym terminie.
** Na tym etapie usługa ChatGPT będzie oferowana klientom PEUGEOT w ich języku we Francji, Niemczech, Hiszpanii, Włoszech i Wielkiej Brytanii.

Źródło: Sttelatis

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę