Rozszerzenie oferty wycieraczek Boscha

© Bosch

Udostępnij:

17.09.2018 r. rozpoczęła się w telewizji i Internecie kampania reklamowa wycieraczek Bosch Aerotwin „Optymalna widoczność niezależnie od pogody”, która ma na celu zwrócenie uwagi kierowców oraz pracowników warsztatów na sprawdzenie stanu wycieraczek przed zimą oraz ich ewentualną wymianę.


Przy okazji kampanii warto wspomnieć, że Bosch sukcesywnie rozwija ofertę wycieraczek. W sprzedaży pojawiło się 19 nowych pozycji, w większości do nowych samochodów osobowych. Do pojazdów ciężarowych nowością jest wycieraczka szkieletowa N76 z linii Twin Truck do Scanii typu R (o długości 70 cm).


TOP w kategorii




Więcej informacji można znaleźć na stronie www.wycieraczkibosch.pl.

Udostępnij:

Drukuj





aE



Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również