Rusza akcja Żarówka czy świeczniówka
Celem najnowszej akcji OSRAM pod hasłem „Żarówka czy świeczniówka” jest zwrócenie uwagi kierowców na ogromne znaczenie, jakie ma właściwe oświetlenie na drodze, wyrobienie u nich nawyku sprawdzania, czy kupują oryginalne produkty oświetleniowe do samochodów i edukowanie ich pod kątem bezpieczeństwa na drodze.
W ramach jesiennej kampanii OSRAM wzmacnia działania pod kątem promocji oryginalnych produktów. Jednocześnie producent oświetlenia przygotował szereg narzędzi, które pomogą konsumentom bezpiecznie kupić produkty, a także zweryfikować ich oryginalność. Uruchomiony został program certyfikowanych sprzedawców internetowych oraz specjalny serwis internetowy www.czyoryginal.pl, gdzie na podstawie zdjęć wykonanych np. smartfonem będzie można sprawdzić, czy produkt jest oryginalny.
- Obserwujemy rozszerzającą się skalę zjawiska obniżania jakości produktów, oszukiwania klientów przez niektóre sklepy i podszywania się pod markowych producentów – ujawnia Magdalena Bogusz, marketing manager speciality lighting w OSRAM. - Nie wszyscy o tym wiedzą, dlatego chcemy zwrócić uwagę na ten problem i przestrzec kierowców przed kupowaniem źródełświatła z niesprawdzonych źródeł – dodaje.
Dzięki akcji OSRAM dowiemy się, dlaczego warto zainwestować w sprawdzone oryginalne oświetlenie do samochodu, jaki ma to związek z bezpieczeństwem na drodze, a także na co zwracać uwagę wybierając żarówki samochodowe. Dostrzeżemy wyraźne różnice między wysokimi jakościowo, oryginalnymi lampami do samochodów, a żarówkami podrobionymi – nietrwałymi i niebezpiecznymi w użyciu. Informacje na ten temat będzie można znaleźć na stronie www.oryginalneibezpieczne.pl.
W kampanię zaangażował się Kuba Bielak, dziennikarz motoryzacyjny i właściciel Akademii Bezpiecznej Jazdy, dla którego wybór jest jasny. – Zawsze inwestuje w oryginalne i bezpieczne żarówki samochodowe i lampy ksenonowe. Oryginalne oświetlenie to jakość i pewność, że wszystko działa jak należy – mówi Kuba Bielak.
Źródło: OSRAM