Sachs: potwierdzone osiągi na drodze i torze wyścigowym

Sachs
31.10.2017

Nowa multimedialna kampania reklamowa ZF Aftermarket prezentuje niepowtarzalną przemysłową historię marki.

Wyróżnikiem bogatej historii marki Sachs są najnowsze rozwiązania technologiczne doceniane przez jej sympatyków. Przez dziesięciolecia marka Sachs rosła w siłę jako czołowy dostawca układów przeniesienia napędu i zawieszenia dla pojazdów osobowych i użytkowych,  transportu kolejowego, maszyn rolniczych i budowlanych, a także samochodów wyścigowych startujących w najbardziej wymagających cyklach międzynarodowych wyścigach. Nowa multimedialna kampania reklamowa ZF Aftermarket prezentuje niepowtarzalną przemysłową historię marki.

– Nasze marki i stojące za nimi wartości są dla nas bardzo ważne, ponieważ działamy na wymagającym rynku aftermarketowym. ZF Aftermarket intensywnie wspiera swoje marki, zapewniając im spójny wizerunek i wysoką rozpoznawalność na całym świecie – wyjaśnia Helmut Ernst, dyrektor zarządzający ZF Aftermarket. – Oddział ZF Aftermarket wykorzystuje doświadczenia inżynieryjne koncernu ZF na rynku  aftermarketowym, utrzymując tym samym pozycję lidera dostarczającego części dla ogólnoświatowych producentów pojazdów. Nasza firma charakteryzuje się kompleksowym portfolio produktów i usług w sektorze układów przeniesienia napędu i zawieszenia – dodaje.

Pierwsza część nowej kampanii Sachs koncentruje się wokół BMW M4 DTM wyposażonego w sprzęgło karbonowe Sachs przeznaczone dla pojazdów biorących udział w wyścigach DTM (Deutsche Tourenwagen Masters) odbywających się w Niemczech. Wysokiej jakości materiały, niezawodność i długa żywotność sprawiają, że to sprzęgło  zostało opracowane z myślą o „najlepszych z najlepszych”.

– Sprzęgła Sachs pozwalają najszybszym samochodom wyścigowym DTM na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 2,6 sekundy. Z tą potwierdzoną jakością i osiągami rozpoczynamy zmianę polityki marketingowej marki Sachs – komentuje Ben Smart, kierownik ds. globalnego marketingu.

Od 1923 roku sprzęgła Sachs są synonimem najwyższej jakości, trwałości i niezawodności oraz zdumiewających sukcesów na torach wyścigowych na całym świecie. W latach trzydziestych XX wieku, montowano je w legendarnych „Srebrnych Strzałach” Mercedesa, a dziś znajdują się na  wyposażeniu bolidów Formuły 1, a także pojazdach startujących w wyścigach długodystansowych, torowych oraz rajdowych mistrzostwach świata.

Doświadczenia wyniesione ze startów w zróżnicowanych dyscyplinach sportów motorowych wykorzystywane są w produkcji części stosowanych na drogach. Dzięki temu sprzęgła Sachs cieszą się dłuższą żywotnością i większą  odpornością na przegrzanie.

Ruszanie pod górę, niekończące się korki czy ostre zakręty –  z takimi wyzwaniami sprzęgła samochodów osobowych muszą się mierzyć każdego dnia. Sprzęgła Sachs, które można zamówić w ZF Aftermarket w formie odrębnych komponentów lub kompletnych zestawów ułatwiających montaż, gwarantują znakomitą charakterystykę jazdy.

Zestawy sprzęgłowe Sachs zawierają sprężynę talerzową, tarczę sprzęgła i łożysko oporowe, a także specjalny smar zapewniający łatwą i bezpieczną aplikację podczas montażu. Poza zestawem z dwumasowym kołem zamachowym i dociskiem XTend z automatycznym mechanizmem kompensacji zużycia, dostępne są też inne warianty, takie jak zestaw z centralnym wysprzęglikiem.

– Nasza kampania marketingowa bazuje przede wszystkim na faktach. Łączy też wspaniałą tradycję inżynierską i reputację marki Sachs z jej nowoczesnym i innowacyjnym charakterem – wyjaśnia Ben Smart. – Z technologii układów przeniesienia napędu i zawieszenia, dzięki marce Sachs, mogą korzystać wszyscy. Nie tylko elitarne grono uczestników sportów motorowych, ale też zwykli kierowcy. W kolejnych miesiącach będziemy prezentować kolejne produkty Sachs i prezentować ich spektakularne wyniki w różnych dyscyplinach motorsportu – dodaje.

Nowa kampania Sachs, łącząca dynamiczne reklamy i filmy w kampanii marketingu internetowego. Jest skierowana do dystrybutorów części i warsztatów. Podkreśla, że od ponad stu lat marka Sachs oferuje klientom wyjątkowe wartości, takie jak jakość, innowacyjność, siła i niezawodność, a także rozwój prac inżynieryjnych.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.sachsprovenperformance.pl.

Źródło: Informacja prasowa ZF Aftermarket

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę