Sieć Repanet - wizja, strategia, przyszłość

17.5.2012
Marka Standox wprowadziła pionierski program lojalnościowy Repanet. Jego powołanie było odpowiedzią na wymuszoną przez coraz bardziej konkurencyjny rynek potrzebę usprawnień w trzech zasadniczych obszarach: gwarancja jakości, szybkość naprawy, akceptowalne koszty.

Elita Repanet - skład i przewaga konkurencyjna
Z setek klientów, których obsługujemy na co dzień wyłoniliśmy na początek elitarną grupę członków. Obecnie do sieci przynależy 38 warsztatów z całej Polski. Jest to wyselekcjonowana w wielomiesięcznym, obiektywnym i mierzalnym procesie sieć warsztatów, które chcą umacniać pozycję na rynku poprzez udoskonalanie metod zarządzania i obsługi klienta, ekonomiczne stosowanie technologii oraz dobieranie innowacyjnych rozwiązań, a także wdrożenie efektywnego procesu rozwoju kadr lakierniczych i zarządczych. Robimy to wszystko, by wykorzystać drzemiący w serwisie potencjał i zwiększyć jego przepustowość. Bazując na znanym od wielu lat koncepcie europejskim marki Standox, w Polsce dopasowaliśmy go do potrzeb naszego lokalnego rynku, mając na uwadze charakterystykę serwisów, ich oczekiwania krótko i długoterminowe - wyjaśnia Maciej Ziółkowski.

Repanet a wartość dodana
Korzyści z przynależności do sieci są wielorakie. Począwszy od faktu, iż są one widoczne po stronie klienta końcowego (profesjonalna jakość naprawy wykonana przez fachowców innowacyjnymi materiałami, możliwość otrzymania samochodu zastępczego, szybkość usługi), poprzez klienta flotowego (starannie dobrany mix warszatów w całej Polsce z którego może korzystać zarządzają swoją flotą, obiektywny i mierzalny proces selekcji, europejska jakość wykonania usługi, profesjonalna naprawa wg. indywidualnych wymogów flotowych, jednolity poziom wykonania usługi niezależnie od lokalizacji, wystandaryzowane procesy i technologie), po sam warsztat (zwiększenie rentowności, przepustowości, efektywności warsztatu, możliwość pozyskania nowych klientów, polepszenie pozycji konkurencyjnej na rynku lokalnym). To korzyści, które oczywiście są widoczne po czasie. 

Szkolenia 2012
Każdy z członków sieci Repanet otrzymuje możliwość skorzystania ze specjalnie skonstruowanego pakietu szkoleń, który co roku jest modyfikowany i uatracyjniany. W 2012 roku członkowie Repanet mają do wyboru szkolenia podnoszące kwalifikacje managerskie, np. Skuteczny Manager w Działaniu, Rozwój Umiejętności Przywódczych, Efektywność Managerów w Sytuacjach Kryzysowych, Ocena pracowników. Ponadto, mogą skorzystać ze szkoleń kompetencyjnych z obszaru estymacji szkód oraz skutecznej optymalizacji warsztatu. Szkolenia są prowadzone przez firmy zewnętrzne Kalkstein i Audatex, które specjalizują się w danej tematyce.

Konkurs Kolorystyczny 2012
Jak co roku, wszyscy członkowie sieci Repanet są zapraszani do udziału w Konkursie Kolorystycznym. Konkurs składa się z 3 etapów. Etap pierwszy obejmuje część teoretyczną w formie ankiety internetowej składającej się z maksymalnie 30 pytań dotyczących technologii lakierowania. Drugi etap to część praktyczna polegająca na sprawdzeniu umiejętności doboru koloru na elementach wysłanych drogą pocztowa. Ocena doboru koloru zostanie oparta na wynikach pomiaru dokonanego spektofotometrem Genius II. Etapem trzecim jest zarówno część teoretyczna, jak i praktyczna polegające na sprawdzeniu umiejętnosci wykonania naprawy lakierniczej. W roku bieżącym pierwszy etap konkursu rozpocznie się już 15 czerwca, a finał... 10 września w Centrum Szkoleniowym w Broniszach pod Warszawą.

Dołącz do nas!
Członkowie Repanet wierzą, że siła rynkowa opiera się na ich potencjale, wiedzy oraz stałym podnoszeniu kwalifikacji w oparciu o know-how i wymianę najlepszych praktyk. Warsztaty, które chciałyby rozwijać się razem z Repanet zapraszamy do kontaktu z nami. Szczegółowe informacje w regulaminie na stronie internetowej sieci www.repanetpolska.pl.

 

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę