UFI Filters wprowadza w Polsce cyfrowy system zamówień dla rynku aftermarket

UFI Filters: cyfrowy system zamówień dla rynku aftermarket Fotolia

Dla UFI Filters, producenta filtrów i wymienników ciepła do pojazdów spalinowych, elektrycznych i hybrydowych, jedną z kluczowych wartości jest innowacyjność. Nie tylko wytycza ona kierunek badań i rozwoju najnowocześniejszych produktów, ale jest również decydującym czynnikiem w podążaniu za najnowszymi trendami na rynku. Dlatego Grupa zdecydowała się uruchomić w Polsce cyfrowy system zamówień dla dystrybutorów części zamiennych do samochodów dostawczych, lekkich pojazdów użytkowych i ciężarowych.

Dzięki nowemu systemowi dystrybutorzy UFI Filters mogą bezpośrednio zarządzać swoimi zamówieniami, wysyłkami i fakturami, poprzez wydzieloną strefę w katalogu online UFI Filters na stronie www.ufi-aftermarket.com z praktycznym interfejsem do tego typu operacji. Platforma e-commerce business-to-business jest zintegrowana z systemem zarządzania UFI. Umożliwia klientom sprawdzanie dostępności towarów, wybieranie produktów i umieszczanie ich w koszyku, przesyłanie plików Excel z kodami produktów oraz samodzielne wykonywanie szeregu zapytań dotyczących zamówienia, jego statusu i dokumentacji. System uprości transakcje handlowe i przyspieszy proces dostaw. Począwszy od złożenia zamówienia, poprzez dyspozycję w magazynie, aż po płatność i dostarczenie towarów, umożliwia on użytkownikowi śledzenie przebiegu zamówienia online z UFI.

Oprócz obszaru e-commerce dla dystrybutorów, nowa strona główna katalogu online przeszła gruntowną przebudowę dla wszystkich rynków. Pozwala ona m.in. na automatyczną identyfikację kraju użytkownika i jego języka. System upraszcza obsługę i poprawia komfort korzystania z katalogu online UFI Filters, który liczy obecnie prawie 4000 pozycji.

To nowe rozwiązanie jest częścią szerszego procesu cyfrowej transformacji firmy. Obejmuje ona kilka działów, w tym sprzedaż, obsługę klienta, zaopatrzenie, zasoby ludzkie i marketing, co potwierdza pozycje Grupy UFI Filters jako lidera innowacji na każdym obszarze. Nowość przeznaczona przede wszystkim dla rynku wtórnego, została przetestowana na rynkach pilotażowych, a teraz zostanie wdrożona w Polsce, ze względu na znaczenie tego rynku i wysoki poziom cyfryzacji klientów. Po dalszych testach i weryfikacji, system zamówień zostanie wprowadzony również na inne europejskie rynki – komentuje Izabela Stachowiak, Aftermarket Sales Manager Eastern Europe UFI Filter.

Źródło: UFI Filters

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę