Wakacyjna loteria na Statoil

12.6.2014

W ramach trwającej od 12 czerwca 2014 do 15 września 2014 kampanii promocyjnej „Poczuj lato!” klienci stacji Statoil mogą wziąć udział w loterii ze zdrapką, w której do wygrania są nagrody o łącznej wartości blisko 1,5 miliona złotych.

„Poczuj lato!” to nie tylko szansa na wygranie samochodu Mazda 3, czy 50 000 złotych do wydania na paliwo, ale także Festiwal Hot Dogów oraz trwające przez całe lato promocje i rabaty.

Kupony pozwalające wziąć udział w loterii przysługują klientom, którzy w czasie trwania promocji zatankują na stacji Statoil dowolny rodzaj paliwa za minimum 100 zł lub kupią dwa specjalnie oznaczone produkty z oferty sklepowej. Umieszczona na różowej części kuponu zdrapka pozwala szybko sprawdzić, co udało się wygrać. Na turkusowej części kuponu znajduje się indywidualny numer, który należy zarejestrować na www.statoil.pl, aby wziąć udział w losowaniu nagród głównych: samochodu Mazda 3 oraz trzech nagród po 50 000 zł każda w postaci bonów na paliwo.

Oprócz nagród rzeczowych do odebrania na stacjach Statoil (z wyjątkiem stacji 1-2-3) klienci mogą korzystać z kuponów rabatowych na paliwo premium lub myjnię premium.

Podczas kampanii „Poczuj lato!” na stacjach Statoil w całej Polsce trwa Festiwal Hot Dogów. W trakcie Festiwalu stacje Statoil oferują sześć nowych rodzajów hot dogów. Festiwal Hot Dogów to atrakcja adresowana m.in. do turystów. W związku z tym w lipcu br., w ośmiu nadmorskich miejscowościach, od Dźwinowa po Trójmiasto, pojawi się charakterystyczny „Statoil Hot Dog Truck”, którego obsługa będzie przygotowywać festiwalowe hot dogi dla wczasowiczów. „Klientom, którzy spróbują któregoś z festiwalowych Hot-Dogów zostaną wręczone kupony z rabatami na paliwo oraz kawę. Dzięki temu wizyty na naszych stacjach jeszcze bardziej umilą wakacyjne podróże”, mówi Mirosław Caputa, Dyrektor Marketingu Statoil Fuel & Retail Polska.

„Poczuj lato!” to wreszcie okazja do skorzystania z dodatkowych promocji – przez całe wakacje lody Big Milk na stacjach Statoil kosztują tylko złotówkę, ale to nie jedyna atrakcja przygotowana dla klientów. Z innowacyjnej oferty mogą skorzystać posiadacze smartfonów – wystarczy wejść na stronę http://statoil.pl/zabawa i wprowadzić numer telefonu, by każdego dnia odkrywać nowe, ukryte pod „mobilną zdrapką” promocje.

Szczegółowe regulaminy akcji prowadzonych w ramach kampanii „Poczuj Lato” dostępne są na stronie www.statoil.pl.

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę