Wielkie otwarcie

BETiS
30.9.2019

W miniony piątek otwarto nowe centrum szkoleniowe firmy BETiS w Radomiu. Nowe centrum przy ul. Olszynowej 23 w Radomiu, na które składają się 4 hale szkoleniowe liczy prawie 700 m2. Prowadzone będą tam szkolenia z zakresu obsługi i naprawy silników, skrzyń biegów, elektroniki, laboratorium diesla oraz z zakresu obsługi samochodów elektrycznych i hybrydowych. Ponadto znajdują się tam 3 sale wykładowe oraz stacja kontroli pojazdów.

– Jest mi niezmiernie miło wspólnie świętować otwarcie nowego centrum szkoleniowego. To dzięki potrzebom Państwa i Państwa klientów powstał ten nowy ośrodek. Dziękuję wszystkim pracownikom, którzy realizowali Państwa potrzeby. To ich zaangażowanie i solidność pozwoliła na doprowadzenie tego przedsięwzięcia do tego miejsca. Realizacja Państwa potrzeb wiąże się z zapewnieniem specjalistycznego sprzętu technicznego oraz licencji, bez których realizacja zadań nie jest możliwa na odpowiednim poziomie nawet przez najwybitniejszych na świecie ekspertów. Prezentujemy nowe zaplecze techniczne oraz nowe możliwości szkoleniowo-eksperckie. Na koniec mojego wystąpienia, z całego serca życzę dynamicznego rozwoju Waszych firm. To dzięki nim nasza firma się może się rozwijać. Im szybszy Wasz rozwój, tym więcej będziecie Państwo potrzebowali pomocy. Dlatego życzenia kierowane do Państwa są niewątpliwie szczere, gdyż zachodzi synergia we wspólnych działaniach. Współdziałanie naszych firm powoduje, że razem znaczy więcej, dzięki czemu efekt finalny dla każdej strony jest większy niż suma poszczególnych i oddzielnych działań – powiedział SławomirOlszowski – prezes Zarządu Biura Ekspertyz Technicznych i Szkoleń BETiS.

© BETiS

W wypowiedzi dla „autoEXPERTA” powiedział ponadto – Przy realizacji zadań i ich analizie niemalże wszyscy korzystamy z programu Microsoft Excel. Jest to bez dwóch zdań fantastyczne narzędzie, jednak w odniesieniu do nowo powstałych dziedzin, które  dynamicznie się rozwijają, raz ustalone formułki i kolumny często przestają wskazywać na decyzje najbardziej korzystne dla firmy. Często też w korporacjach zdarza się, że osoby podejmujące decyzje o zamówieniach nie odpowiadają za efekty pracy zamówionych zespołów roboczych, potrzebnych do realizacji niezbędnych zadań. W tabelce dla nich liczy się tylko cena kupowanego zadania jako kolejna liczba, zaś osiągnięty wynik z doboru zespołu często nie jest brany pod uwagę. Jednak cena, jaką Państwo ponosicie, powinna zawsze być odnoszona do otrzymywanych korzyści, do uzyskanej wartości. Oznacza to, że najważniejsi są wasi klienci i ankiety satysfakcji po szkoleniu oraz nie tylko np. otrzymanie raportu z badania, ale przede wszystkim otrzymanie analizy i podsumowania, co z niej wynika. Tak więc rzadko się zdarza, aby dział zakupów był w stanie dokonać analizy korzyści, co za zaproponowaną cenę otrzymuje. Ankiety ewaluacyjne po szkoleniach są dla nas największym sukcesem. To zadowoleni klienci są wyznacznikiem jakości naszych usług.

© BETiS

Źródło: Biuro Ekspertyz Technicznych i Szkoleń BETiS.

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 05 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę