WOLF oficjalnym partnerem Rajdowych Mistrzostw Świata FIA

Wolf Oil Corporation
26.9.2018

Wolf z przyjemnością ogłasza rozpoczęcie partnerskiej współpracy z czołową marką w świecie sportów motorowych: Rajdowymi Mistrzostwami Świata FIA.

Od 2019 r. Wolf Lubes staje się oficjalnym i wyłącznym partnerem WRC w zakresie środków smarnych w ramach działania opisanego jako „partnerstwo firm zaangażowanych w zapewnienie pojazdom najlepszych osiągów”.

Frédéric Decroix, Global Marketing Director wyjaśnia – Wolf Lubes dąży do zapewnienia najwyższego poziomu jakości i wydajności produktami, które wyznaczają nowe standardy niezawodności i ochrony. Ogłoszenie tego nowego partnerstwa opiera się na ciągłym międzynarodowym rozwoju marki w ostatnich latach i jej wejściem w kolejną fazę rozwojową. Dzięki dążeniu firmy Wolf do osiągnięcia wyjątkowej inżynierii i precyzji we wszystkim, co robimy, będziemy mogli przybliżyć naszą historię miłośnikom sportów motorowych i entuzjastom jazdy. Rajdowe Mistrzostwa Świata FIA to partner, który z kierowcami i ich zmiennikami, eksploatującymi pojazdy do granic możliwości, wyznacza wzorce wysokich osiągów w rajdach. Jesteśmy bardzo dumni z naszego związku z WRC i milionami rajdowych fanów na całym świecie.

Dotarcie do globalnej publiczności

Relacje telewizyjne z Rajdowych Mistrzostw Świata w 2017 r. oglądało ponad 850 milionów osób. Wizerunkowa wartość samego wydarzenia, a tym samym wizerunek sponsorów i partnerów, nie podlega dyskusji. Mistrzostwa składają się z 13 rajdów, rozgrywanych w trwającym 11 miesięcy sezonie na pięciu kontynentach, we wszystkich strefach klimatycznych,. na żwirze, asfalcie, śniegu i lodzie. Jako jedyna seria sportów motorowych, w której rywalizacja przebiega w tak różnorodnych warunkach, przyciąga ona najbardziej utalentowanych i zdolnych do adaptacji kierowców. Zasiadają oni w pojazdach o wysokich osiągach, zarówno ze stajni prywatnych jak i należących do globalnych marek.

Zamiast sponsorować konkretny zespół, Wolf Lubes zdecydował się na sponsoring samego WRC. Jak wyjaśnia Frédéric Decroix – Nasze produkty zapewniają wysoką wydajność, spełniają i często przewyższają najnowsze standardy branżowe i specyfikacje OE, dlatego są aprobowane przez czołowych producentów samochodów na świecie. Ten najwyższy poziom wydajności można osiągnąć tylko poprzez nieustanne skupianie się na każdym szczególe. To, co innym może wydawać się banalne, dla nas jest ważne. Wszechstronne przygotowania, dogłębna znajomość rynku i solidna praca zespołowa odgrywają w tym przypadku znaczącą rolę. W naszej szybko zmieniającej się branży, podobnie jak w WRC, trzeba być dobrze przygotowanym i wyprzedzać to, co ma nastąpić. Chodzi o to, aby niczego nie pozostawiać przypadkowi. Właśnie dlatego nasze partnerstwo z WRC jest właściwe.

Również dla WRC powiązanie z Wolfem jest idealnym rozwiązaniem. – Środki smarne są istotną częścią sportów motorowych i wejście na pokład tak dużego niezależnego gracza, dysponującego innowacyjnymi, ukierunkowanymi i wybiegającymi w przyszłość strategiami w swojej dziedzinie, jest niezwykle cenne. Zarówno organizator WRC, jak i Wolf Oil Corporation cieszą się rozwojem w skali międzynarodowej i wspólnymi celami na przyszłość. Jestem podekscytowany faktem dołączenia Wolf Oil Corporation z marką środków smarnych Wolf do rosnącego grona partnerów premium WRC – mówi Oliver Ciesla, Managing Director of WRC Promoter.

Źródło: Informacja prasowa Wolf Oil Corporation

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 05 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę