Würth Polska świętuje 25-lecie

Maciej Blum
Maciej Blum
6.11.2015

Z okazji 70. rocznicy istnienia firmy oraz 25-lecia na polskim rynku Würth zorganizował 5 listopada dzień otwarty we wrocławskim sklepie firmowym. Klienci mogli zapoznać się tam z pełnym asortymentem firmy oraz skorzystać z konsultacji i porad specjalistów, biorąc dodatkowo udział w szkoleniach.

Zorganizowany pod hasłem „Przygotuj się na sezon jesienno-zimowy z Würth” dzień otwarty dał możliwość skorzystania z wielu usług związanych z nadejściem coraz chłodniejszych dni i koniecznością przygotowania pojazdów do nadchodzącego sezonu. Tego dnia na klientów sklepu czekało wiele atrakcji, a pierwszym 25 osobom, które pojawiły się na miejscu, fachowcy Würth Polska napełnili zbiornik wysokiej jakości płynem do spryskiwaczy „Blitz”.

Dzień otwarty był także okazją, aby przy składaniu zamówienia otrzymać upominki lub jedną z usług: możliwość poddania swojego auta specjalistycznej diagnostyce samochodowej czy też wymianę zniszczonych gum w wycieraczkach.

Dodatkowo zaprezentowano wybrane produkty oraz systemy Würth dla klientów z branż związanych z drewnem, budownictwem, obróbką metali i motoryzacją. Na dzień otwarty zaproszone były wszystkie chętne osoby reprezentujące firmy lub prowadzące działalność gospodarczą, na które czekali specjaliści przygotowani na wszelkie pytania związane z działalnością firmy, jej produktami oraz systemami.

Firma Würth została założona w 1945 r. w Niemczech, a obecnie posiada swoje oddziały w ponad 80 krajach na wszystkich kontynentach. Polski oddział firmy funkcjonuje pod szyldem Würth Polska i w tym roku obchodzi jubileusz 25-lecia istnienia na naszym rynku. Z tej okazji w placówkach firmy organizowane są specjalne dni otwarte. Wydarzenie we Wrocławiu było ostatnim dniem otwartym przygotowanym w tym roku kalendarzowym.

Würth Polska w swojej ofercie posiada ponad 100 tys. produktów, rozwiązań i patentów, w tym chemię techniczną oraz przemysłową, narzędzia ręczne, akcesoria samochodowe, wkręty do drewna, elektronarzędzia, technikę zamocowań, narzędzia pneumatyczne, produkty do obróbki skrawaniem, elementy złączne, akcesoria meblowe oraz produkty BHP.

Koncern prowadzi sprzedaż wyłącznie firmom i osobom prowadzącym działalność gospodarczą.

 

O Autorze

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę