Zostań znajomym Inter Cars SA

29.5.2014

Inter Cars zawsze przykłada szczególną wagę do opinii swoich partnerów oraz klientów. Podobnie, jak na odpowiednią komunikację z nimi. Dlatego właśnie w ostatnim czasie firma postawiła na bezpośredni dialog z wykorzystaniem mediów społecznościowych.

Portale takie jak Facebook czy YouTube zrzeszają coraz większą grupę ludzi, którzy starają się aktywnie uczestniczyć w życiu marki. To nie tylko miejsca, które służą do kontaktowania się ze znajomymi, ale również (a może nawet przede wszystkim) platforma do wymiany poglądów, zdobywania wiedzy i komunikacji z różnymi organizacjami oraz firmami.

W Inter Cars SA zawsze dążono do tego, by mieć dobry kontakt z klientami oraz partnerami. Organizacja konkursów, eventów, a nawet Gali Mistrzów Warsztatu, pozwala na komunikację bezpośrednią. Jest to jednak komunikacja nieregularna i okresowa, przez co budowanie odpowiedniej społeczności wokół motoryzacji, warsztatów itp. jest trudniejsze i czasochłonne. Tutaj z pomocą przychodzą wspomniane portale, dzięki którym stale możemy ze sobą rozmawiać.

Treści prezentowane przez Inter Cars SA na portalach społecznościowych są ciekawe i ściśle związane z tematyką motoryzacji. Na kanale YouTube na przykład znajduje się wiele wysokiej jakości nagrań posegregowanych na różne kategorie. „Motor Show oraz Targi Inter Cars SA”, gdzie znajdują się relacje z poprzednich edycji tych wielkich eventów, a także zapowiedzi nadchodzących; „Wielki Rajd i Gala Mistrzów” m.in. z relacjami z poszczególnych Odcinków Specjalnych, a także inne zakładki związane ze sportem, szkoleniami czy działalnością spółki.

Komunikację na Facebooku oparto natomiast na treściach, które każdy z nas jako miłośnik motoryzacji i sportu miałby ochotę przeglądać. Dyskusje o nowościach i rozwiązaniach w branży, dowcipy w formie obrazkowej, ciekawe infografiki, nagrania video, piękne kobiety oraz wiele innych różności. W ten sposób jest okazja, by w luźnej i nieformalnej, internetowej atmosferze budować wspólną społeczność, bawić się i dyskutować.

Poniżej adresy, pod którymi można znaleźć wspomniane profile:

http://www.facebook.com/InterCarsSA
http://www.youtube.com/user/GrupaInterCarsSA

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę