Continental wybrał najlepsze serwisy oponiarskie 2016 r.

Continental
12.7.2017

Continental już po raz siódmy nagrodził najlepsze w Polsce serwisy oponiarskie należące do sieci Conti360°, które znacząco wyróżniły się rzetelnością i profesjonalizmem w relacjach z klientami flotowymi.

Ranking najlepszych serwisów oponiarskich w Polsce jest przygotowywany co roku na podstawie audytu przeprowadzonego wśród partnerów serwisowych należących do sieci Conti360° oraz w oparciu o ocenę współpracy warsztatów z klientami. Na podstawie otrzymanych wyników, Continental wyłonił serwisy wyróżniające się najwyższym standarem usług przyznając nagrodę „Serwis Roku” oraz dwa dodatkowe wyróżnienia – „Fair Play” dla serwisów czynnie wspierających rozwój sieci oraz „Debiut Roku” dla najlepszych warsztatów, które dołączyły do sieci Conti 360° w 2016 roku.

W tym roku tytuł Serwis Roku 2016 sieci Conti360° otrzymało pięć najlepszych serwisów z każdego regionu operacyjnego w Polsce :
•    Pneumaster z Brzezia w regionie południowo-wschodnim
•    Active z Gdańska w regionie północno-wschodnim
•    JMK z Poznania w regionie północno-zachodnim
•    Dr Felga (Marek i Marek) z Wałbrzycha w regionie południowo-zachodnim, po raz drugi z rzędu  
•    Gas Truck z Łowicza w regionie centralnym, już po raz trzeci z rzędu

Za aktywny udział w rozwijaniu sieci Conti360° oraz profesjonalizm w relacjach z klientami wyróżnienia „Fair Play” trafiły do serwisów:
•    Korzonek z Radzionkowa, w regionie południowo-wschodnim
•    Elear z Gorzowa Wielkopolskiego, w regionie północno-zachodnim
•    Gumiland z Lubina, w regionie południowo-zachodnim
•    Opony u Darka z Marysina, w regionie centralnym

Nagrodę „Debiut Roku” dla najlepszych serwisów oponiarskich, które w ubiegłym roku przystąpiły do sieci Conti360°, przyznano:
•    ArtMech z Krzewentu, w regionie północno-wschodnim
•    Best Drive Mrotek z Piły, w regionie północno-zachodnim

– Serwisy oponiarskie zrzeszone w sieci Conti360° wyróżniają się nie tylko profesjonalną obsługą, ale także fachową wiedzą, dlatego nasi klienci flotowi bez obaw powierzają im nawet najtrudniejsze zadania. Zaufanie klientów to ogromna nagroda dla warsztatów, a my w Continental nagradzamy je dodatkowo za najwyższy standard oferowanych usług – powiedział Łukasz Tymoszczuk, menedżer sieci Conti360° w Continental Opony Polska.

O sieci Conti360°
Conti360° to sieć serwisów oponiarskich działająca w 25 krajach w Europie, która gwarantuje profesjonalną obsługę flot pojazdów ciężarowych. Wszystkie serwisy zrzeszone w Conti360° świadczą usługi w oparciu o pięć modułów, dzięki którym floty mogą dopasować ofertę do specyfiki prowadzonej działalności:
•    ContiFitmentService™ obejmuje doradztwo zakupowe oraz montaż opon,
•    ContiFleetCheck™ zapewnia okresowe przeglądy ogumienia,
•    ContiCasingManagement™ umożliwia zarządzanie zużytymi oponami,
•    ContiBreakdownService™ zapewnia obsługę i pomoc w przypadku awarii na trasie,
•    ContiFleetReporting™ to szczegółowa analiza danych związanych z oponami, która wskaże potencjalne oszczędności.

W ciągu 7 lat od uruchomienia sieci w Polsce do programu dołączyło już ponad 240 serwisów partnerskich.

Źródło: Informacja prasowa Continental Opony Polska

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę