CUPRA wspiera padla w Polsce

CUPRA wspiera padla w Polsce Pixabay - IGfotojonas

CUPRA będąca sponsorem World Padel Tour i Międzynarodowej Federacji Padel, za cel stawia sobie propagowanie nowej wizji sportowego charakteru zarówno na kortach, jak i poza nimi. CUPRA wybrała siedmiu najlepszych graczy padla na świecie jako ambasadorów swojej marki. 3 lutego na kortach InterPadel Warszawa aż 150 sportowców, dziennikarzy oraz osobistości mediów i showbiznesu zagrało w turnieju CUPRA PADLOWE.

Padel, stanowi hybrydę tenisa, squasha i kortu frontonowego. W odróżnieniu od swoich poprzedników, odbywa się wyłącznie w czterech ścianach, co pozwala graczom wykorzystać je do osiągnięcia strategicznej przewagi. Rezultatem jest sport, który łączy w sobie pasję i precyzję ręcznie wykonanego sprzętu z umiejętnościami sportowców. Podobnie jak CUPRA, innowacyjny sport ma odwagę na nowo zdefiniować zasady gry i samego sportowego charakteru.

Organizatorzy turnieju gwiazd CUPRA PADLOWE podjęli misję promowania padla w Polsce. 3 lutego na kortach InterPadel Warszawa aż 150 sportowców, dziennikarzy oraz osobistości mediów i showbiznesu zagrało w turnieju CUPRA PADLOWE.

W tegorocznej edycji turnieju zagrali byli mistrzowie tenisa tacy, jak Agnieszka Radwańska, Marta Domachowska i Jerzy Janowicz, oraz obecni sportowcy, w tym Jerzy Dudek, Paweł Korzeniowski, Michał i Marcin Żewłakowowie oraz Piotr Świerczewski. Dołaczytli do nich także znani dziennikarze i osobistości medialne, takie jak Maciej Dowbor, Rafał Maserak, Łukasz Kadziewicz, Grzegorz Kajdanowicz, Izak czy Robert Stockinger. 

Całodniowy turniej padla był okazją do zacieśnienia więzi sportowych, a wieczorna aukcja charytatywna na rzecz programu stypendialnego "PADLOWE" wsparła młodych, polskich graczy padla w ich dążeniu do sukcesu.

Źródło: Cupra, TVP Sport

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę