Dobry rok dla Dunlopa
Zespoły odnosiły sukcesy zarówno w Europejskiej Serii Le Mans, jak i Mistrzostwach FIA World Endurance Championship. W obydwu imprezach walka była wyrównana. W Europejskiej Serii Le Mans (ELMS) cztery z dziewięciu ekip startujących na oponach Dunlop jako jedyne walczyły o tytuł w ostatniej rundzie.
Dla ekip Dunlopa 2014 był dobrym rokiem, szczególnie w wyścigach endurance. Zespoły odnosiły sukcesy zarówno w Europejskiej Serii Le Mans, jak i Mistrzostwach FIA World Endurance Championship. W obydwu imprezach walka była wyrównana. W Europejskiej Serii Le Mans (ELMS) cztery z dziewięciu ekip startujących na oponach Dunlop jako jedyne walczyły o tytuł w ostatniej rundzie. Ostatecznie mistrzem został zespół Signatech Alpine. Natomiast w Mistrzostwach FIA World Endurance Championship (WEC) współzawodnictwo potoczyło się w inny sposób. Dwa zespoły Dunlopa nieoczekiwanie odpadły z wyścigów w klasie LMP2 na torze Le Mans. Dlatego reszta sezonu upłynęła na odrabianiu 50-punktowej przewagi, którą konkurencja zyskała w tej rundzie, mimo ukończenia wyścigu dopiero na 11. pozycji w klasie.
Trzy ważne osiągnięcia Dunlopa:
* W Mistrzostwach WEC, ekipy G-Drive Racing i KCMG wywalczyły siedem z ośmiu zwycięstw, wszystkie osiem najlepszych pozycji startowych i osiem najlepszych czasów okrążeń. Zespół Jota Sport zdobył zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu Le Mans na oponach Dunlop.
* Ekipy Dunlop zajęły wszystkie najlepsze pozycje startowe w ELMS (cztery dla Jota i jedna - Murphy Prototypes) i zwyciężyły w czterech z pięciu wyścigów.
* Na Le Mans siedemnaście najszybszych indywidualnych okrążeń, w dziewięciu samochodach, zrobili kierowcy na oponach Dunlop.