Dynamiczna kampania podkreśla, że TRW to „Prawdziwy Oryginał”

TRW
31.10.2016

Multimedialna kampania marketingowa TRW „True Original – Prawdziwy Oryginał” została zainaugurowana na rynku europejskim dokładnie rok temu, a jej trzy pierwsze etapy, nakierowane na promocję różnych produktów TRW, uzyskały jak dotąd ponad dwa miliony odsłon w serwisie YouTube, osiągając ​​tym samym spektakularny sukces. Unikatowa kampania przypomina rynkowi, że marka TRW jest Prawdziwym Oryginałem.

Dzięki szeregowi podjętych działań, przesłania dotyczące bezpieczeństwa, jakości, niezawodności i technicznego wsparcia, które zostały zintegrowane w wiodącej na rynku ofercie Corner Module, obejmującej części układów hamulcowych, kierowniczych i zawieszeń, zostały skutecznie rozgłoszone za pośrednictwem tradycyjnych i cyfrowych mediów na całym świecie. Kampania angażuje pracowników TRW, którzy wnoszą pasję i zaangażowanie, jakim kierują się w życiu prywatnym, do swojej pracy w TRW.

Ben Smart, Global Marketing Director w TRW Aftermarket, objaśnił koncepcje kryjące się za hasłami marki: – Kompetencje w zakresie oryginalnego wyposażenia TRW są bardzo szerokie, czego dowodem są produkty tej marki zamontowane w ponad połowie nowych pojazdów na świecie. Z czasem zauważyliśmy, że akronim „OE” stał się zniekształcony, ogólnikowy i był nadużywany. Ta kampania nadaje nowego znaczenia określeniu „oryginalny” przez ponowne skoncentrowanie się na jego prawdziwym znaczeniu.

– Naszym zamiarem jest, aby to określenie kojarzyło się całemu rynkowi z marką TRW i wszystkim, co ona oznacza. Mówiąc, że TRW jest „Prawdziwym Oryginałem”, mamy na myśli całościowe podejście: sposób naszego działania, wszystko, co mówimy i robimy, oraz pasję i zaangażowanie, jakie wkładamy w rozwój produktów i usług.

Pierwszy etap kampanii koncentrował się na ofercie niezwykle istotnych dla bezpieczeństwa, innowacyjnych klocków hamulców TRW, druga część objęła amortyzatory, a trzecia informowała, że dzięki 100-letniemu dziedzictwu oferta części do układów kierowniczych i zawieszeń stawia markę TRW na pozycji światowego lidera. Czwarty rozdział historii „True Original – Prawdziwe Oryginały”, koncentrujący się na wiodącym na rynku asortymencie tarcz hamulcowych, został opublikowany w ostatnim miesiącu.

– Jako prawdziwi globalni liderzy czujemy się zobowiązani wobec naszych klientów, aby zapewnić im dostęp do produktów o najwyższej jakości, jak również do wsparcia technicznego i cyfrowego najwyższej klasy – kontynuuje Ben.

– Dzięki dokładnemu zrozumieniu rynku i jego potrzeb inwestujemy ogromne środki w rozwój produktów i cyfrowe innowacje, wspierając naszych klientów i pomagając poprawiać bezpieczeństwo na drogach całego świata.

– Postępując zgodnie z naszą strategią, aby stać się liderem także w sferze cyfrowej, skoncentrowaliśmy się na całym zestawie narzędzi, aby osiągnąć maksymalne zakres oddziaływania. Współpracowaliśmy blisko z firmą Google w zakresie testów najnowszych i najbardziej odpowiednich usług reklamowych, i skoncentrowaliśmy się na zastosowaniu filmów i serwisu YouTube, aby osiągnąć jak największy wpływ wśród naszej grupy docelowej.

– Biorąc pod uwagę to, w jaki sposób TRW podchodzi do bezpieczeństwa wszystkich użytkowników dróg oraz jak przenosi swoje doświadczenie OE do oferty Corner Module, a także pomysłowość i dynamizm pracowników, połączone z wyjątkowym podejściem do klientów na poziomie lokalnym i globalnym, nasuwa się jeden wniosek — TRW jest „Prawdziwym Oryginałem” – podsumowuje Ben.

Kampania jest prowadzona w następujących krajach: Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii, Polsce, Portugalii, Rosji, Hiszpanii, Turcji i Wielkiej Brytanii. W odpowiednim czasie będzie ona promowana we wszystkich oddziałach TRW na całym świecie.

Źródło: Informacja prasowa TRW

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę