ELIT Polska udostępnia warsztatom katalog Stahlgruber
Z początkiem grudnia ELIT Polska umożliwił swoim klientom dostęp do katalogu zawierającego ponad pół miliona referencji części i akcesoriów z oferty wiodącego dystrybutora w Europie Zachodniej – firmy Stahlgruber. Szybki łańcuch dostaw gwarantuje dostarczenie zamówienia do warsztatu maksymalnie do dwóch dni.
Firma braci Otto i Willy Gruber powstała w Niemczech w latach 20. ubiegłego wieku. W kolejnych dekadach ze składu materiałów metalowych ewoluowała w kierunku motoryzacji. Dziś jest jednym z liderów w dystrybucji części na aftermarkecie w kilku krajach Europy, m.in. w Niemczech, Austrii, Słowenii, Chorwacji i we Włoszech. Od 2018 roku Stahlgruber należy do LKQ Corporation, która jest właścicielem także sieci ELIT.
– Przynależność do jednej, globalnej grupy kapitałowej pozwala wykorzystać jej potencjał do budowania pozycji na rynkach lokalnych. Dzięki dostępowi ELIT Polska do zasobów katalogu Stahlgruber znacząco poszerzamy naszą ofertę o producentów i marki niedostępne do tej pory. W efekcie tego, większy wybór zawsze jest korzyścią dla klienta. Warsztat ma zapewnione kompleksowe zaopatrzenie u jednego dostawcy w potrzebne do naprawy pojazdu części w różnych przedziałach cenowych. Pozostajemy przy tym wierni naszym założeniom, że są to wyłącznie produkty o jakości OE – mówi Dawid Cieśla, Dyrektor Operacyjny w ELIT Polska.
Poza dostępem do oferty Stahlgruber, ELIT Polska gwarantuje szybką dostawę. Zamówienia złożone do godziny 13:00 dostarczane są do magazynu we Wrocławiu jeszcze tego samego dnia. Pozwala to na realizację zlecenia w województwie dolnośląskim w czasie krótszym niż jedna doba. Z kolei filie w Krakowie i Dębicy otrzymują towar następnego dnia, tym samym trafia on do warsztatów maksymalnie do 48 godzin. Z oferty Stahlgruber skorzystać mogą tylko zarejestrowani Klienci ELIT Polska.
Źródło: Informacja prasowa ELIT Polska