Nowa odsłona oświetlenia NARVA

narva
21.3.2016

Lampy NARVA są projektowane i produkowane od ponad 60 lat.Ta dystrybuowana na całym świecie niemiecka marka zdobyła silną pozycję w sektorze oświetlenia samochodowego oraz lamp przenośnych i stała się uznanym liderem w wielu regionach świata, takich jak Europa Środkowo-Wschodnia, Afryka Północna, Azja i Ameryka Łacińska.

Marka rozpoczyna ten rok od odświeżenia wzornictwa produktów oraz strategii obecności w internecie.
Szeroka gama lamp NARVA jest zgodna z najwyższymi standardami jakości, w tym z surowymi niemieckimi, europejskimi i międzynarodowymi przepisami prawa. Innowacyjne produkty oświetleniowe z portfolio NARVA wyróżniają się wysoką jakością i niezawodnością, a także atrakcyjną ceną. Marka więc w realny sposób wpływa na to, że kierowcy na całym świecie mają dostęp do rozwiązań oświetleniowych gwarantujących większe bezpieczeństwo i lepszą widoczność. Bogaty wachlarz produktów spełnia oczekiwania każdego klienta, a NARVA nieustannie udoskonala swoje produkty i podnosi standardy jakości, aby utrzymać pozycję lidera. Po przeprowadzeniu wnikliwych badań rynku NARVA wprowadza nową tożsamość marki 2016 na wszystkich płaszczyznach.

Nowe logo i nowe hasło

Wyróżniające się logo marki NARVA uzupełniono nowym hasłem „Licht Tradition”, które jest zrozumiałe w wymiarze międzynarodowym i odnosi się do wieloletniej tradycji sukcesu marki. Co więcej, logo uzupełniono o dodatkowy element w kolorach niemieckiej flagi. Odzwierciedlają one podstawowe wartości marki: niemieckie dziedzictwo oraz wieloletnią tradycję jako ekspert w dziedzinie oświetlenia – co od razu zauważą klienci, trzymający w dłoni produkt.

Nowe opakowania dla produktów o sprawdzonej jakości

Nowe logo to nie wszystko – wysokiej jakości produkty NARVA będą dostępne również w nowych opakowaniach. Ma to istotne znaczenie w kontekście pozyskiwania klienta przy punktach sprzedaży (ang. point of sales). Każdy rodzaj opakowania zostanie opatrzony nowym logo, znakiem jakości i nowoczesnym elementem graficznym w kształcie drogi. Najczęściej używanym rodzajem opakowania dla produktów marki NARVA jest karton C1. Opakowania te można znaleźć na półkach w wielu garażach i warsztatach samochodowych. Blistry przeznaczone do sprzedaży detalicznej sprawiają, że lampy są łatwo rozpoznawalne, a wszystkie ważne informacje oznaczono na przodzie opakowania. Najbardziej atrakcyjnym rozwiązaniem jest duo box (opakowanie podwójne): zawiera dwie lampy w solidnym plastikowym opakowaniu – nadaje się zarówno do natychmiastowej wymiany kompletu lamp oraz jako zestaw zapasowy podczas podróży.

Drobne zmiany w internecie

Nowe wzornictwo produktów wymaga oczywiście wprowadzenia zmian również w internecie. Oznacza to, że w konsekwencji tych działań strona internetowa NARVA przyciągnie uwagę konsumentów do portfolio produktów. Oprócz nowych motywów graficznych, na stronie internetowej znajdzie się również zaktualizowany katalog produktów do pobrania.
Wszystkie nowe opakowania i odświeżona strona internetowa będą dostępne razem z nowo zaprojektowanymi ekspozytorami na początku kwietnia 2016 r. Podejmując te działania, tradycyjna marka NARVA zmienia swoje oblicze – koncentruje się na rynku oświetlenia samochodowego i warsztatowego, stawiając na innowacyjne rozwiązania i wysoką jakość.

Więcej informacji znajduje się na stronie: www.narva-light.com

Źródło: Informacja prasowa Philips

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę