Prosto z Serca – nowa kampania marki Cromax

Cromax
27.2.2017

Marka Cromax rozpoczęła kampanię wizerunkową w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) pod hasłem „Prosto z Serca”. Tytuł odzwierciedla główne założenia kampanii, która w całości opiera się na wywiadach przeprowadzonych z lakiernikami stosującymi produkty marki Cromax. Filmy można zobaczyć na 13 lokalnych stronach internetowych - w 11 językach, jak również na międzynarodowej stronie Cromax w języku angielskim.

Celem nowej kampanii jest zwiększenie świadomości o korzyściach płynących z posiadania renomowanego dostawcy materiałów lakierniczych, zwłaszcza pod względem poprawy wydajności pracy warsztatów. Wywiady z lakiernikami zostały przeprowadzone bez scenariusza, dzięki czemu wypowiedzi są szczere i osobiste. W filmach występują zarówno osoby, które od wielu lat polegają na produktach marki Cromax, jak i lakiernicy, którzy dopiero niedawno odkryli zalety pracy z globalnym dostawcą farb i lakierów. Poza nagraniami wideo każdemu klientowi poświęcono oddzielną stronę, na której opisano ich doświadczenia z marką Cromax.

– Kiedy szukaliśmy pomysłów, powracającym tematem byli lakiernicy, którzy stosują produkty marki Cromax i bardzo je sobie cenią – tłumaczy Kevin Torfs, Axalta Digital Marketing Specialist na region EMEA. – Zawsze koncentrujemy się na ich potrzebach i opracowujemy rozwiązania, które umożliwiają im wydajniejsze i bardziej dokładne przeprowadzanie renowacji. To właśnie klienci są fundamentem, na którym opiera się nasza marka.

Na stronach Cromax dostępne są już cztery filmy z udziałem klientów z Belgii, a niebawem dołączą do nich klienci z Francji oraz z Niemiec.

– Bardzo intensywnie pracujemy nad stworzeniem kolekcji nagrań z różnych regionów. W przyszłym roku planujemy przeprowadzić wywiady z klientami z Włoch i Litwy. Mamy nadzieję zaangażować również partnerów z innych krajów – mówi Torfs.

– Najważniejszy przekaz płynie z wypowiedzi lakierników – to oni wyjaśniają dlaczego tak wysoko cenią sobie ofertę marki Cromax. Nie chodzi tu jedynie o wysokiej jakości produkty, chodzi o możliwość rozwijania umiejętności lakierników i ułatwienia im pracy, tak żeby mogli czerpać z niej jeszcze większą satysfakcję – mówi Mariusz Safarzyński, Brand Sales Leader Cromax.

Źródło: Cromax

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę