Schaeffler i BILSTEIN uruchamiają pilotażowy projekt na portalu warsztatowym REPXPERT

tablet z platformą REPXPERT © Schaeffler

Udostępnij:

Schaeffler Automotive Aftermarket oraz niemiecki producent amortyzatorów i sprężyn BILSTEIN rozszerzają, trwającą od 2019 roku współpracę w zakresie szkoleń technicznych i umacniają swoje partnerstwo.

 

  • Automotive Aftermarket i BILSTEIN rozszerzają owocną współpracę w zakresie szkoleń technicznych
  • Na portalu warsztatowym REPXPERT dostępna jest teraz wiedza z zakresu amortyzatorów, zawieszenia i sprężyn BILSTEIN
  • Na początek współpraca będzie trwała pół roku, a dane będą dostępne w Niemczech, Polsce i Wielkiej Brytanii

Od teraz zarejestrowani użytkownicy REPXPERT, portalu warsztatowego firmy Schaeffler, będą mogli zapoznać się z pełną gamą produktów BILSTEIN, takich jak amortyzatory i sprężyny. Za pośrednictwem TecAlliance dostępne będą informacje o produktach, filmy instruktażowe, praktyczne wskazówki oraz instrukcje montażu. Ponadto wszystkie produkty BILSTEIN będą dostępne w katalogu części TecDoc.



– Pracownicy warsztatów doceniają dostęp do informacji na portal REPXPERT, ale chcą też mieć dostęp do informacji o produktach spoza asortymentu Schaeffler. Dzięki tej współpracy wychodzimy naprzeciw zapotrzebowaniu i zapewniamy mechanikom dokładnie to, czego potrzebują w swojej pracy: jeszcze więcej wiedzy technicznej oraz wsparcie w ich codziennej pracy. To właśnie REPXPERT – tłumaczy Sven Olev Mueller, kierownik Schaeffler REPXPERT. Podczas sześciomiesięcznej fazy pilotażowej treści o produktach BILSTEIN będą również publikowane w kanałach społecznościowych oraz newsletterze REPXPERT. Newsletter zawiera informacje o nowych szkoleniach online, których program zostanie rozszerzony w najbliższych miesiącach.– Jeśli projekt pilotażowy zostanie przyjęty przez warsztaty równie dobrze jak dotychczasowe szkolenia techniczne, planujemy rozszerzenie współpracy oraz dodanie kolejnych krajów – tłumaczy Mueller. Początkowo projekt pilotażowy będzie realizowany w Niemczech, Polsce i Wielkiej Brytanii.

Holistyczne podejście do napraw podwozia dziś i w przyszłości

W przypadku warsztatów szkolenia techniczne odgrywają kluczową role w sprostaniu wyzwaniom, takim jak postępująca cyfryzacja, coraz bardziej złożone technologie pojazdów oraz wysoce wydajne procesy naprawcze. Aby zapewnić warsztatom jak najlepsze wsparcie, zdecydowaliśmy się połączyć naszą wiedzę i doświadczenie z drugim na rynku specjalistą od podwozi. – Z przyjemnością rozpoczynamy fazę pilotażową z informacjami o produktach BILSTEIN na REPXPERT. Łącząc doświadczenie Schaeffler w zakresie systemów podwozia i BILSTEIN jako producenta amortyzatorów oraz sprężyn, tworzymy doskonałą podstawę do dostarczania wysokiej jakości treści dla warsztatów – mówi Volker Wegerhoff, kierownik działu Sales Aftermarket w BILSTEIN. – Wspólne podłoże technologiczne ułatwia nam zilustrowanie poszczególnych etapów pracy oraz wzajemnych powiązań pomiędzy elementami – tłumaczy Rainer Popiol, kierownik BILSTEIN Academy.
 
Zarejestrowani użytkownicy REPXPERT znajdą wszystkie informacje pod adresem www.repxpert.pl.



Źródło: Schaeffler

Udostępnij:

Drukuj



aE




TOP w kategorii






Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również