Nowe zawieszenie coilover od BILSTEIN już na pierwszy rzut oka wznosi estetykę Volkswagena T7 na nowy poziom – obniża bowiem vana VW nawet o 50 mm (poziom obniżenia różni się w zależności od wariantu wyposażenia i silnika). Dzięki obniżeniu opony i nadkola są idealnie wyrównane. Tuning tego rodzaju podkreśla świeży wygląd nowego VW T7.
BILSTEIN EVO S zmienia VW T7 w samochód ze znacznie ostrzejszą dynamiką jazdy, który wciąż doskonale „słucha” kierowcy.
Większość kierowców nawet nie zauważa stopniowego zużywania się ważnych elementów zawieszenia, takich jak amortyzatory.
Marka BILSTEIN oprócz szeregu konstrukcji amortyzatorów i sprężyn dostarcza na aftermarket również zestawy montażowe. Eksperci zalecają ich zamówienie i wymianę w trakcie tej samej usługi w warsztacie.
Na polskich drogach przybywa zarówno nowych, jak i używanych samochodów z zawieszeniem pneumatycznym. Dzięki doświadczeniu i bogatej ofercie BILSTEIN ich właściciele zyskują szybki dostęp do zamienników o identycznej jakości jak oryginał.
Technologia w branży motoryzacyjnej rozwija się szybko i żeby za nią nadążyć dla wielu niezbędne są szkolenia. BILSTEIN od lat przywiązuje do nich dużą wagę i swoją wiedzą dzieli się nie tylko z profesjonalistami, ale również początkującymi. W ostatnim czasie eksperci marki odwiedzili szkoły w Iławie i Olsztynie.
Bilstein powiększył swój katalog zawieszenia od elementów mocowania do kompletnych zestawów ze sprężynami. Najwięcej nowych pozycji przeznaczonych jest do różnych modeli Mercedesa.
Opuszczający fabrykę samochód wyposażony jest w konkretny typ zawieszenia. Użytkownik auta może je zmodyfikować poprzez tuning, ale BILSTEIN ma alternatywę wobec seryjnych amortyzatorów.
BILSTEIN konsekwentnie rozszerza zakres usług dla producentów samochodów i zespołów wyścigowych. W ramach rozwoju firma otworzyła nową lokalizację w Meuspath, bezpośrednio przy torze Nürburgring.
BILSTEIN obchodzi w tym roku swoje 150 urodziny. Firma została założona w 1873 r. jako producent okuć okiennych, a od 1954 r. wyznacza standardy w projektowaniu amortyzatorów.
Marka BILSTEIN kontynuuje globalną współpracę z firmą Schaeffler. Także w tym roku dodatkowym bonusem dla polskich mechaników będzie cykl szkoleń on-line prowadzonych w ramach programu Repxpert.
W 33 akcjach serwisowych przeprowadzonych przy udziale serwisów sieci MaXserwis i Nexus Auto oraz partnerów Motogama przebadano 1779 samochodów. 7% badanych aut miało niesprawne amortyzatory, 17% aut miało amortyzatory, które wykazywały cechy zużycia, 76% aut przeszło test bardzo dobrze. Dodatkowy wniosek: duża grupa pojazdów miała odchyłki od prawidłowego ciśnienia w ogumieniu.
Marka BILSTEIN słynie z bardzo szerokiego asortymentu najwyższej jakości amortyzatorów do samochodów sportowych. Jednak w całej ofercie najbardziej popularne są trzy serie: B4, B6 i B8. Należy przypomnieć, że chociaż BILSTEIN to doskonałe amortyzatory do codziennej eksploatacji, to ich modyfikacje B6, a nawet B8 przeznaczone są nie tylko dla użytkowników o sportowym zacięciu. Oto podpowiedź, do czego można je zastosować.
Są raczej niepozorne, choć mają ogromny wpływ na zachowanie samochodu podczas jazdy: łożyska kolumny McPhersona.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu