Kategoria w konkursie: części i akcesoria motoryzacyjne
Firma KME, europejski lider w projektowaniu i produkcji samochodowych instalacji gazowych, stanęła naprzeciw nowym wyzwaniom, wprowadzając innowacyjny system LPG przeznaczony do silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Producent instalacji autogazu, firma AC S.A., zaktualizował listę kodów silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny, które obsługuje sterownik STAG 400 DPI. Dzięki tej aktualizacji jeszcze więcej aut dostępnych na rynku będzie mogło jeździć na LPG.
W firmie KME, polskiego producenta samochodowych instalacji gazowych, przeprowadzane są obecnie badania nowego sterownika gazowego. Mają one na celu weryfikację działania produktu w warunkach eksploatacyjnych w szerokiej gamie silników pośredniego wtrysku różnych marek pojazdów.
ALEX Sp. z o.o. wydłuża gwarancję na sterowniki ALEX IDEA z 24 na 60 miesięcy liczone od daty montażu sterownika w aucie.
Instalacja zasilania gazem LPG silników z wtryskiem bezpośrednim stawia wiele wyzwań. Producenci takich systemów gwarantują ich poprawną pracę, jednak ciągle zdarzają się samochody, w których coś nie działa prawidłowo.
Najnowszy sterownik firmy LPGTECH dedykowany jest do najpopularniejszych silników czterocylindrowych.
Planujesz wakacje, dłuższy weekend z rodziną? Sprawdź przed drogą stan swojej instalacji LPG! W szczególności filtrów fazy ciekłej i lotnej gazu!
Jak rozwijają się systemy zasilania LPG w kraju, który jest w pierwszej trójce na świecie pod względem wielkości parku samochodów zasilanych tym paliwem? Jakie są ogólne trendy dotyczące LPG?
Coraz częściej widuje się oferty przeróbki diesli na zasilanie LPG. Czy to ma sens?
Firma ALEX poszerzyła ofertę reduktorów o kolejny wydajny parownik własnej produkcji, obsługujący silniki o mocy do 320 KM.
Bosch zaprezentował nowy sterownik SDCU (semi-active damping control unit) dla półaktywnego zawieszenia, które jest stosowane w jednośladach i pojazdach segmentu PowerSport (np. w quadach).
Zbliżająca się do nas coraz większymi krokami elektromobilność oznacza prawdziwą rewolucję w świecie motoryzacyjnym. Największym przegranym, jeśli ziszczą się plany o całkowitym zakazie produkcji aut z tradycyjnym napędem, będą oczywiście samochody spalinowe. Jednak rykoszetem może oberwać również branża LPG. Czy taki czarny scenariusz rzeczywiście może się ziścić?
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu