Oszczędność, potrzeba chwili i źle pojęta pomysłowość – decydują o tym, że właściciel samochodu postanawia wejść w rolę mechanika. Czasem się to udaje, ale zwykle skutkuje koniecznością odwiedzenia warsztatu. Bywają jednak przypadki wymykające się wszelkim klasyfikacjom. Eksperci największej polskiej sieci warsztatowej przygotowali zestawienie najbardziej absurdalnych „samo-napraw”, które finalnie musieli korygować mechanicy.
Uszkodzenia karoserii determinują rodzaj zastosowanej do naprawy techniki oraz narzędzi.
Testy mechaniczne sorterów w Europejskim Centrum Logistyki i Rozwoju ILS za nami. Ich technologia zapewnia inne niż dotychczas, nowe podejście do logistyki.
Od przeglądów opartych na ręcznej pracy i intuicji mechaników po zaawansowane systemy sterowane za pomocą specjalistycznego oprogramowania – procesy napraw w warsztatach zmieniały się na przestrzeni lat.
Firma ARC Europe Polska włączyła do użytku 25 sztuk modelu Ford Transit Connect. Fordy zostały wyposażone w zestaw stu pięćdziesięciu narzędzi, które umożliwią diagnostykę i naprawę awarii na miejscu zdarzenia.
Turbosprężarka jest urządzeniem, które - pomimo dużej precyzji wykonania - jest zdolne do długiego życia.
Często zdarza się, że proste naprawy stają się nagle trudne z powodu nagaru i korozji. Życie utrudniają warsztatowcom także producenci samochodów, wprowadzając coraz to nowe konstrukcje. Bo po co prosto, skoro można trudniej?
Spółka AS-PL już prawie od 30 lat dostarcza swoim Klientom alternatory i rozruszniki. W ofercie firmy znajdują się zarówno produkty nowe, jak i regenerowane. Doświadczeni specjaliści biorący udział w procesie, mają możliwość montażu około 100 tys. sztuk alternatorów i rozruszników rocznie. Jak przebiega proces regeneracji alternatorów i rozruszników?
W mediach nasilają się negatywne głosy dotyczące komunikacji na linii warsztaty – towarzystwa ubezpieczeniowe.
Warsztat samochodowy dla większości kobiet najczęściej nie jest miejscem, w którym czują się swobodnie i panują nad sytuacją. Co więcej, taka wizyta często wiąże się ze stresem spowodowanym brakiem znajomości specjalistycznego słownictwa i wiedzy technicznej, dlatego warto wiedzieć, jak taka sytuacja może wyglądać i o co mechanik może zapytać.
Podczas napraw zawsze należy postępować zgodnie z procedurami i nie iść na skróty.
W zeszłym tygodniu mieliśmy okazję odwiedzenia firmy APP we Wrześni. Podczas spotkania zaprezentowano techniki szybkiej i skutecznej naprawy nadwozia oraz oprowadzono po nowej siedzibie firmy.
Jeśli auto zaczyna dziwnie hałasować, to przeważnie mamy do czynienia z jakąś usterką. Z jaką? Część bardziej tych bardziej oczywistych większość z nas będzie umiała rozpoznać sama, ale są i takie, do których niezbędne będzie wprawne ucho mechanika. No i czasem jest tak, że jakiś dźwięk oznacza naprawdę poważne kłopoty.
Warto znać pierwsze objawy psującej się przekładni i niezbędne pozycje prawidłowo przeprowadzonej diagnostyki.
Nabywcy jak ognia unikają aut używanych odbudowanych po wypadkach. Czy rzeczywiście jest się czego obawiać? carVertical prezentuje swoje stanowisko w tej sprawie. Temat jest złożony, ponieważ nie wszystkie szkody mają podobny zakres, a nie wszystkie naprawy przeprowadzane są z jednakową starannością.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Partnerzy portalu